15 Ekim 2011 Cumartesi

Προσλήψεις στο δημόσιο

Αναρωτιεμαι με ποια κριτηρια βαζουν τα μορια στους υποψηφιους για δουλειες στο δημοσιο...
Πως καποιος πολυτεκνος με 4 παιδια, απο τα οποια μονο το 1 ειναι ανηλικο και δεν προερχονται απο τη κατηγορια των μονογονεικων οικογενειων, εχει πιο πολλα μορια απο καποιον που ανηκει στη κατηγορια των μονογονεικων οικογενειων με 2 παιδια τα οποια και τα 2 ειναι ανηλικα... Ειλικρινα δε μπορω να καταλαβω το σκεπτικο τους.στη πρωτη περιπτωση και τα 5 ατομα της οικογενειας (μαμα, μπαμπας και τα 3 παιδια)ε χουν δυνατοτητα εργασιας εφοσον ειναι ενηλικες, στη δευτερη περιπτωση μονο ο ενας γονεας εχει δυνατοτητα εργασιας... Ειμαι μητερα 2 ανηλικων παιδιων τα οποια μεγαλωνω μονη μου και ειλικρινα δε μπορω να καταλαβω τι πρεπει να κανω για να βρω μια δουλεια να μεγαλωσω τα μικρα μου αξιοπρεπως και οταν λεω αξιοπρεπως εννοω να μην πεινανε τα μικρα μου!!! Οποιος εχει μια υπευθυνη απαντηση ας μου πει να καταλαβω κ εγω πως οι μονογονεικες οικογενειες θα ζησουν αξιοπρεπως...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


Reklamı Kapat


Reklamı Kapat