15 Ekim 2011 Cumartesi

Η κρίση άλλαξε την καταναλωτική νοοτροπία του Έλληνα

Η κρίση άλλαζε την καταναλωτική νοοτροπία και τις αγοραστικές συνήθειες για εννέα στους δέκα καταναλωτές...όπως προκύπτει από την τελευταία έρευνα του Κέντρου Προστασίας Καταναλωτών .

Σύμφωνα με τα ευρήματα της έρευνας , το 24,49% των καταναλωτών δηλώνει ότι αγοράζει πλέον μόνο τα απαραίτητα, το 27,54% των καταναλωτών δηλώνει ότι ψάχνει, τα ίδια προϊόντα σε χαμηλότερη τιμή και σε άλλα καταστήματα, ενώ το 27,03% στράφηκε ήδη σε προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας.

Τα ποσοστά αυτά δείχνουν ότι οι περισσότεροι καταναλωτές έχουν κάνει σημαντικές αλλαγές στον τρόπο που αγοράζουν τα προϊόντα καθημερινής χρήσης. δείχνουν ότι η οικονομική κρίση μας έχει κάνει πιο προσεκτικούς. Όμως, ακόμα, ένα σημαντικό ποσοστό καταναλωτών (40% περίπου) προσθέτει, στο καλάθι του, προϊόντα, που δεν έχει ανάγκη.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


Reklamı Kapat


Reklamı Kapat